sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Hymyilen koska en muutakaan voi.

Moikka !

Ai että kun kirjotan blogiin aina sillonkun joku painaa mieltä tai kun on muuten paha mieli .. Se nyt vaan aina sattuu sillon, kun mulla on aikaa ja intressejä kirjottaa.
Tällä hetkellä mua lähinnä masentaa mun mummon tila. Kuulin, että sillä ei oo enään kun pari viikkoo, korkeintaan pari kuukautta elinaikaa. Vaikka se on jo aika vanha, niin se ottaa tosi koville, koska mummo on ollu mulle tosi tärkee ja tietynlaine tuki ja turva. Mut kaikki lähtee aikanaan, ja eihän se vielä ole kuollut.






Eilen olin Essin kanssa ja pelattiin Disney-monopolia :) Käytiin kuvailemassa ja oli tosi kivaa !
Tänään oli tylsä keli, sato vettä eikä sillee sitte menty kuvailemaa, vaikka oli tarkotus.
Huomenna alkaa koulussa teemaviikko. Päivät on satupäivä, julkkispäivä, etnopäivä, supermiespäivä ja gaala :)

SIIRI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti