lauantai 9. maaliskuuta 2013

Pidin kädestäsi kiinni mut sä päästit sen menemään.

Moikka !

Yökyläilin eilen Sallan luona ja meillä oli tosi hauskaa ! Puhuttiin tosi paljon, syötiin ja naurettiin mahat kippurassa. Ainakin osa huolista hävis ku tuhka tuuleen ja oli tosi hyvä olla.




Vaikka eilen ja viimeyönä oli tooooositosi kivaa, mun on pakko palata maanpinnalle. Kouluhommat painaa päälle, mantsan valtiotyö pitäis palauttaa maanantaina ja oon tehny sitä vasta pari sivua. Matikan koe on torstaina enkä osaa. Yks konserttikin on reilun viikon päästä. En ees haluais esiintyä siinä mut on pakko. Stressiä ......






...... eikä mun ihmissuhdesotkutkaan oo selkiintyny mihinkään. Tekis mieli vaan yrittää unohtaa, mut se on ihan liian vaikeeta. Mun on saatava selvittää tää asia sen ihmisen kanssa. Mä vaan tiiän että vastaus minkä saan, sattuu ihan liikaa. :(

SIIRI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti