sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Believe. 260413

Moikka !!
Perjantai 26.4.13 oli mun elämän paras päivä !! Mun elämän yks suurimmista unelmista toteutu sillon ;; mä näin Justin Bieberin !!! Ja vielä parhaassa seurassa. Vaikka mä olin aika kauhuissani siellä Hartwallilla, ku tajusin että mun pitää olla siellä YKSIN ja ettii iha ite mun paikka ja tällee nii mä pärjäsin aika hyvi ;)
   Aamulla heräsin niinku normi koulupäivänä, meikkailin siinä ja fiilistelin kuuntelemassa Believe-levyy. Sit lähin Almalle ja sieltä bussilla rautatieasemalle. Sitte ku päästii Stadii, melkei eksyttii kunnes löydettii Kaisaniemi xd Kaisaniemessä esiinty Robin, Jontte Valosaari, Diandra, se Euroviisuehdokas xdxd ja MG !!




Kaikki iha kikseis tossa alhaalla olevassa kuvassa !! Jännitti iha vitusti !! Aluks en meinannu tajuu että se lavalla tanssiva valkoasunen ihana mies oli JUSTIN BIEBER. Hypin vaa aivottomana ja lauloin iha rakastuneena mut silti iha sekasi ! Mä en kyenny ees itkemää, ku näin katosta tulevat siivet ja olin sillee TOI ON JUSTIN BIEBER ÄÄÄÄÄÄSFADÖÄKGFADLSDSAÄLFKREWKMDCLSX !!!!! Mut oikeesti en ees tajunnu koko asiaa :D Kiljuin ku muutki kilju.





Lovelovelovelovelovelovelovelovelovelove !! Ostin sieltä keikalta JB julisteen ja sellasen rannekkeen. Mä kehystän ton julisteen ja laitan sinne ton mun lipun ;)

SIIRI

5 kommenttia:

  1. Oi vitsi vähän kyllä siistiä! C: Varmaan ollu ihan huikee kokemus. Ite toi ei oo mun lempimusaa, mutta en kyllä voi kiistää jätkän lahjakkuutta ja olishan se nyt makeeta nähdä noin iso stara! :) Sulla on muuten tosi kivanolonen blogi ja oot hurjan nätti! C:

    http://lemondeselonleni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli kyllä tosi huikee kokemus !! :) Kiitos, mä kurkkaan sun blogia ;)

      Poista
  2. ääää ei vitsiiit oon sulle katellinen :(( itekki oisin niin halunnu nähä JBn, joskus ala-asteella nimittäin fanitin sitä ihan hulluna! Ja tottakai vieläki tykkään siitä, vaikken itteeni belieberiks luokittelekkaan... Oon onnellinen sun puolestaa! :) Mut tiiän ton tunteen ku ei ees tajuu että keikka on jo meneillää ja se lavalla oleva on todellinen ihminen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ehkä sä pääset ens kiertueella ;) joo ja musta tuntu iha kauheelta ku en tajunnu ees itkee niinku kaikki mun ympärillä ju Justin tuli niillä siivillä lavalle x)

      Poista