sunnuntai 12. toukokuuta 2013

So when you're lost and you're tired, when you're broken in two, let my love take you higher, cause I, I still turn to you.

Heeei !
Viikonloppu ei oo tuntunu yhtään viikonlopulta ! En tiiä miks mutta kuitenki :D
Perjantaina olin siis Esterillä yökyläilemässä. Tuli vähän syötyä ...... Mä leivoin suklaalakun, Ester leipo kinkkujuusto-piiraan ja sitten me ostettiin karkkia, sipsiä ja limua, Oh god mä olin turvoksissa .... !! ::D:D:D
Kävästiin myös ottamassa parit kuvat koska oli kiva keli.
Eilen mä kävin koittamassa miten tää mun polvi kestäis juoksua, eikä olis välttämättä kannattanut. Tänään on tuntunut siltä kuin joku yrittäis työntää puukkoo mun polvilumpioon, mut siltikään kipu ei oo niin kovaa mitä se on jossain vaiheessa ollut. Illemmalla mä tein mun rippijuhlakutsut ja luin vähäsen terkan kokeeseen. :)
Tänään olin heti aamusta kirkossa, soitin äitille ja mummoille ja lähen kohta uudestaan kirkkoon, niin sitten oon tehny kaikki kirkkokäynnit ! :)








Hyviä äitienpäiviä !! 

SIIRI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti