torstai 18. heinäkuuta 2013

En haluu muuta, en taivaalta kuuta, haluun vaa pitää kii ja suudella sun suuta.

Moikka !
Nyt ei oo löytyny minkäänlaista motivaatiota kirjottaa, en tajuu miks. Tällä hetkellä mun elämässä on aika isoja juttuja liikkellä enkä oikein itekkään tiiä mitä niistä pitäis ajatella. Suurimmaks osaks hyvää, mut oon silti sekasin mun tunteista.
Me oltiin porukoitten kanssa käymässä Tukholmassa tossa sunnuntai-tiistai välisenä aikana. Sunnuntaina lähettiin, maanantaina aamulla oltiin Tukholmassa, sitten vähän shoppailtiin ja sit lähettiin illalla takasin päin ja oltiin takas Suomessa siinä kymmenen aikaan aamulla tiistaina. Oli ihan kiva reissu ja mulle tarttu mukaan sieltä pari paitaa ja housut mitä en jaksanu kuvata nytte, mutta näätte ne kuitenki jossaki kuvissa joskus ... :D




Mä koitan kirjotella taas pian !

SIIRI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti