maanantai 25. marraskuuta 2013

I'm a half a heart without you.

Moikka !
Viikonloppu meni remonttia alotellessa äiti luona. Vanhat tapetit ja lattialistat sai kyytiä ku mä pääsin vauhtiin :D 
Nyt on kaikennäköstä koetta tulossa koulussa, bilsan ja enkun kokeet tällä viikolla, ens viikolla ainaki venäjän koe, sitte ruotsin koe ja luultavasti kaikki muuy sen jälkeen. Pientä stressii alkaa olla ilmassa koska mä haen joulutodistuksella jatkopaikkaan !!!! Pitäs pikkusen jaksaa panostaa vielä vikoihin kokeisiin mutta saa nähä miten mun käy ..
Oon tässä mietiskelly että vois värjätä hiukset takasin tummiksi .... Mitä mieltä te, jotka ootte mulla tummat hiukset nähny, että kummat mulle käy paremmin, nää vaaleet vai tummat ? :) Tuolta aikasemmista postauksista näkee tummat hiukset :) 





                          

Mä taidan alkaa lukee nyt äikkää :) 
Hyvää yötä !

SIIRI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti