torstai 26. syyskuuta 2013

How long will I hold you ? As long as your father told you.

Moikka !
Nyt on sellanen tilanne, että mulla on ollut viime viikon maanantaista asti migreeni, jonka oon saamassa vasta nyt kuntoon. Oon jäänyt koulusta yhen viikon verran jälkeen, ja mua stressaa se. Tällä viikolla olis ollut neljä koetta, mutta en pystyny lukemaan mitään, niin ne on ens viikolla. Mutta ens viikolla mulla onkin sitten kuusi koetta. Ei paineita. Mun täytis lääkärin mukaan saada itteni täysin kuntoon ennenkun alan lukemaan, koska mulla tää migreeni on jääny muutenki päälle tosi pahasti. Onneks eilen sain yksityiseltä kunnon lääkkeet, kun terveyskeskus lääkäri määräsi vaan panadolia ja buranaa. Eihän ne mihinkään auta.
lupaan tehdä sen päiväni kuvina viikonloppuna, kun mä meen äitille. Teen sen vaikka huomisesta. Videosta en nyt osaa sanoo, katotaan kun kerkeen.


SIIRI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti