keskiviikko 11. syyskuuta 2013

One day you screaming you love me loud and next day you're so cold.

Moikka !
Mä oon vähän sekasin kaikesta .. Koulu menee ihan hyvin, näistä ekoista sanareista muutama 10 ja sit ruotsista tää perus kutosella alkava. Venäjän kokeesta 9, kyllä tää tästä vissiin lähtee tää mun panostus ! Toivotaan ainaki että motivaatio pysyis kohallaan !!
Mun oma elämä vai mikä tää nyt on, tunne-elämä ?? onki sitte vähä sekasempi, vähä enemmän rikki. Mä kiitän kaikkii mun ihanii frendei jotka on tukenu ja ollu mulle nyt niitä ykkösihmisii joille oon voinu kertoo kaiken. ♥♥ Aika parantaa kyl haavat, tiiän sen. Tiiän myös että tää helpottaa jossakin vaiheessa.
Mä varmaankin teen sen päiväni kuvina perjantaina ! Ja videoo saattaa tulla sitte viikonloppuna tai sitten ens viikolla :)



SIIRI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti