sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Love is all we need

Moikka !
Olin siis viikonlopun äitillä Jyväskylässä. Oli siellä ihan kivaa pitkästäaikaa. Perjantaina äiti vei mut syömää ja sit vähän kaupoille.
Muuten viikonloppuna ei tapahtunu oikeestaa mitää, me vaa lahnailtii himas, tosin mä olin kokoajan puhelimes mut himas oltii vaa :D:D
Ens viikolla on yhteiskuntaopin koe enkä oo oikei jaksanu lukee siihe vaikka pitäis todellaki ! Ootan vaa ens viikonloppuu koska vietän sen Helsingin suunnassa !! :) Ekana meen perjantaina mun tädille ja sen kaa lauantaina shoppaileen ja sit illemmalla meenki Alin luokse :) Jännäää !
Kirjotelkaas mulle taas jotai postausehdotuksii ku en tiiä että kiinnostaako teitä lukee tälläset supertönkköset tekstit :D


Kaikki H&M Vaalee neule 10 € (ale), oikeesti vaaleensininen neuletakki 9,95 € ja perus valkonen toppi 4,95 €


Kauluspaita 16,95 € Seppälä, huivi 7,95 € H&M


Kaikki Sokokselta Ripsiväri 9,95 (ale) , shamppoo&hoitoaine 8,90 €/kpl 

SIIRI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti