keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Quotes

Moikka !
Mä ajattelin et pari kuvakollaasia kertoo enemmän ku tuhat sanaa. :) Mulle kuuluu ihan hyvää, mitä nyt vähän stressii, väsymystä ja ikävää ja riitelyy porukoitten kans. :/ :) Muuten menee iha hyvi ! Koulus ei vaa jaksais millään olla, mut eihä sitä toisaalta ookkaan enää paljoo jäljellä.
Tänää olin pitkästä aikaa Taikan kans ja puhuttii kaikenlaista ja mietittii vähä kesää ja et mitä sillon vois tehä. Alettii jo vähä suunnitteleekki mut kattellaa toteutuuks se :)
Tän viikon osalta kaikki kokeet on kasassa mut ens viikolla ois yhteiskuntaoppii ja sitä seuraavalla enkkuu, ruotsii ja venäjää. :) Viikonloppuna mä meen pitkästä aikaa äitin luokse ja kirjottelen viimestää sit siitä reissusta ! Mulla ei oo mitää tietoo mitä äiti on suunnitellu viikonlopuks ja se voiki olla et ollaa iha vaa perheen kesken. :)




Käykääs hei kyselemäs multa jotai kivaa mun askissa :) ja seurailkaa toki myös instagramissa :)

SIIRI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti