maanantai 29. syyskuuta 2014

Quotes

Oon tosi taikauskonen, uskon esimerkiks, että jos juhannusyönä kerää ne tietyt kukat, näkee unta tulevasta aviomiehestään ja kaikkiin tälläsiin juttuihin. Mulla on myös tosi vahva usko karmaan ja siihen että kaikki on suunniteltu jo etukäteen, eli kaikella mitä tapahtuu on tarkotuksensa ja niin on tarkotettu tapahtuvaks. 


Oon myös tosi peloissani, että menetän ihmisiä jotka on mulle tosi tärkeitä. Esimerkiks jos vaikka riitelen jonkun mun tärkeen kaverin, meen iha toimintakyvyttömäks koska mua pelottaa et sen riidan seurauksena menetän sen kaverin kokonaan. Mulla on aina ollu vähä tälläsii taipumuksii eikä ne oo aina hyvä juttu :/


Maanantait .... Tänäänki se on huomattu että maanantai ei oo mun lempipäivä. Mulle sattuu ja tapahtuu aina maanantaisin kaikkee ikävää tai oon muutenvaan kömpelö kaikessa ! Siispä luulen että maanantait on kirottuja tai jotai ... :D


Oon tosi monesti kuullu vanhemmilta ihmisiltä, että ei mun ikänen tiedä rakkaudesta mitään tai että millasta sen pitäis olla ... Toisaalta, mun mielestä ihmisten välillä rakkaus on aina erilaista, koska kaikki ihmiset on erilaisia. Mutta toisaalta taas .. en mä väitäkkään että mä tietäisin rakkaudesta paljookaan, mä vaan luulen tietäväni ja joka päivä opin uutta :)


Sitten vielä muita kuulumisia ... Viime viikko meni tosi kivasti, vaikka oliki aika paljon lukemista koska oli kolme koetta. Meijän päivät oli tosi lyhyitä nii se ei haitannu mitää ! Eiköhän tääki viikko mee hienosti, ens viikolla alkaaki jo uus jakso ! Iha mahtavaa oon tosi innoissani !! :) Ens viikkoo oottelen muutenki siks, koska lähetään taas Alin kans moikkaamaan äitii muutamaks päiväks :)

SIIRI

2 kommenttia:

  1. voitko tehä tällä viikolla vaatekaapin sisältöpostautsa? semmosia lempi vaatteita ja asukriisn pelastajia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äööäöäöäö noo kai mä voisin viikonloppuna :D

      Poista