maanantai 15. syyskuuta 2014

Sometimes it's easy, sometimes it's hard.

Kisut tuli tiistaina ja oon ihan rakastunu niihin ! Ihania pikkusia ovat. Pojat on kolmekuisia korat-kissoja. Ne painaa vasta puoltoista kiloo mut kasvaa silti kokoajan. Voii ne on niin vauvoja vielä :) Oon tän päivän ollu kotona koska oon kipeenä, niin pojat nukku mun kaa peiton alla sit mun sylissä. Ihania pehmosia lämpöpattereita ! :)



Sitten asiasta toiseen vielä nopeesti. Haluaisin tietää että mikä tää juttu on, kun mulle tuli jo askiin (sillonkun olin vielä siellä), että ihmiset haluaa postauksia, ilman mun kuvia ? Kun mä en ymmärrä, tää blogi kertoo _mun_ elämästä, niin miksei täällä sais olla mun kuviakin sillon :o No mutta valitettavasti mä joudun kertomaan, että varmaankin aikalailla joka postauksessa on munkin kuvia, koska mä en enää kirjottele niin paljon kun aikasemmin, joten oon aatellu että ehkä teitä lukijoitakin saattais kiinnostaa sillon jo että miltä mäkin näytän. :)



SIIRI

2 kommenttia: