keskiviikko 4. helmikuuta 2015

I'm so moving on



Nyt on hyvä, ihan oikeesti hyvä olla. Melkein kaikki mun elämään liittyvät asiat on kunnossa. Hymyilen kokoajan. Tästä kaikesta saan kiittää ihmistä, joka on vasta joku aika sitten tullut kunnolla kuvioihin mun elämään. Oon onnellinen pitkästä aikaa ja toivon ettei tää tunne loppuisi vielä vähään aikaan.

Tällä hetkellä oon kipeenä, kurkku vähä turvoksissa, yskää, päänsärkyy ja lihaskipuu eli ihan tää perus kausiflunssa ilmeisesti päällä. Toivotaan että se menis nopeesti ohi vaan! Mulla olis vielä tämä viikko jäljellä harjottelua ja toivon tosissaan et pääsen huomenna tokavikaks päiväks töihin. Ootan kyllä tosi kovasti koulun alkamista, alkaa olla jo ikävä koulua. Ihmeellistä että sen kuulee mun suusta, mutta meillä on koulussa aina nii kivaa että kyllä sinne tälläsen kahen kuukauden tauon jälkeen haluaaki :)

SIIRI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti