keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Oo siellä jossain mun

Kaikki on ollu tosi hankalaa ja sen takia mulla ei oo oikein ollu energiaakaa kirjottaa tänne. Koulussa alkaa olee nyt vuoden vikoja tenttejä ja oon vaan tosi väsyny kokoajan ihan kaikkeen. Mulla ei oo yhtään joulumieltä mut toivon että se syntyy tässä !!
Tosiaan jouluaaton ja -päivän oon kotona mutta sitten tapanina lähetään Esterin kanssa Jyväskylään jokskuks aikaa. Siitä tulee toivottavasti kiva reissu :-) 

 

Tosiaan, multa kysyttiin joululahjatoiveita !! Lista on sinänsä aika pitkä mutta mua ei haittaa vaikka en saiskaan kaikkee, saan ostettua varmaan jotain alennusmyynneistäkin :-) Mutta jos vähän kertoisin sitä listaa !!
• ripsienpidennykset (jotka tiiän että saan äitiltä)
• Tommy Hilfiger hajuvesi
• tietokone
• kånken-reppu
• koruja
• pyjama
• pyöreä vaalea karvamatto
• koristetyynyjä & huopa

Semmosia ! Mitäs te toivotte joululahjaks ja onko teillä jo joulumieli korkeella ? :-)

                            SIIRI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti