maanantai 26. elokuuta 2013

Happy Birthday To Me !

Mooikka !
Kyllä se vaan niin on että mäkin vanhenen kokoajan. :D Aamulla olin silleen 'voi vittu ... maanantai ...' ei tuntunu yhtään juhlalta vaikka koitin pukeutuu ja meikata ja laittaa hiuksii vähä hienommin ja tälleen. Mua otti päähän kaikki mahollinen, eli oikeestaan mulla meni aamupäivä, tai oikeestaan neljään asti .. ihan hukkaan tää mun hieno 15- vuotissyntymäpäivä vaan siks että mua vitutti. Mutta nyt !!! Nyt oon tosi onnellinen, kaikki jotenki muuttu. Juttuhan oli siinä, että .... ihminen jolta oisin ekana oottanut onnitteluja, ei onnitellut mua :DD::D:D ja mun ei pitäny saada iskältä mitään lahjaa, muttakun tulin kotiin (olin Sallankaa kuvailemassa) niin mun huoneen pöydällä oli Guessin lahjakassi. Aloin suunnilleen kiljumaan !! Sain mun kauan kuolaaman lompakon !!!! I'm happy ! :)




SIIRI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti