sunnuntai 18. elokuuta 2013

When I close my eyes you're the one I see.

Moikka !
Nyt on menny vähän vajaa viikko edellisestä kirjotuksesta. En osaa sanoo asiaan mitään. Kauheen tyhjä olo.
Osa lukijoista saattaa tietää jo, mutta mulle tuli pienoinen elämänmuutos tossa vajaa kaks viikkoa sitten. Mä aloin seurustelemaan. :) Ajattelin kertoo asiasta näin blogin puolellakin, tosin ilman nimiä. Oon tosi onnellinen mutta samalla oon vähä peloissani. Pelkään kokoajan tekeväni jonkun virheen jonka takia tää onni loppuis multa. Mä en todellakaan tiedä miks pelkään tommosta mutta nyt on semmonen fiilis !
Toka viikkoo koulua alkamassa .. Siitäkin on vähä sekavat ajatukset. Toisaalta mun mielestä koulussa on tosi kivaa ja näin mutta toisaalta haluisin jäädä peiton sisälle aamulla ja unohtaa koko koulun :D Mutta nythän on tää armoton panostus alkanut, joten pakko tsempata kokoajan !! :D



SIIRI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti