sunnuntai 25. elokuuta 2013

I'm coming home, I'm coming home tell the world, I'm coming home.

Moikka !
Eilen oltiin tyttöjen kanssa viettämässä mun synttäreitä. Ekana käytiin Rossossa syömässä ja sen jälkeen mentiin vaan ulos. Ja tottakai, jatkot mäkkärissä ! :D Oli tosi kivaa olla pitkästä aikaa isolla porukalla ulkona. Mä sain tosi ihania lahjoja, iso kiitos kaikille niistä ! ♥ Sain kirjan, lahjakortit H&M, Kultajouseen ja ripsien värjäykseen, kolme suklaalevyä, kynsienhoitosetin, muutamat kuoret iPhoneen, ihanan sydänkaula -ja rannekorun, sydänavaimenperän ! Mun mielestä tossa ois nyt kaikki ? :D No mutta kuitenkin, tosi paljon ja ihania lahjoja !!!!! ♥
Mun oikeet synttärithän on vasta huomenna ja ikää mittarissa on sillon 15 ! Musta tulee siis lainkuuliainen kansalainen, koska enää mun töppäilyjä ei maksais iskä ja äiti vaan MINÄ. :D Ai kauheeta miten äkkiä aika on mennykkään. Vastahan mä täytin 10 ja aattelin että voivoi mites mä nyt näin iso jo oonkin ! Mutta nyt jo 15 ! Oon vähän hämilläni jo nyt vaikka täytän vasta huomenna x) Mä kirjottelen teille huomennaki ! :)




SIIRI

2 kommenttia: