maanantai 5. elokuuta 2013

Hold me in your arms

Moikka !
En mä sitte jaksanukkaan kirjotella yhtää mitää ...... Oikeesti mun motivaatio on pikkuse ollu hukassa koko kesän ja sen kyllä huomaa rivienvälistä ... Mutta kiva silti kun jotkut on siitäki huolimatta jaksanu lukee !! :) 
Olin siis äitillä Jyväskylässä ja sitten me oltiin Särkänniemessä keskiviikkona äiti, mä, veli ja isäpuoli. Oli kaikinpuolin kiva reissu, mä sain vaan mukavan mustelman käsivartee joka on vieläki kipee .... Nooh tekevälle sattuu. :D

Instagram kuvia viikolta !

1. Särkänniemeen lähössä veljen kaa :) / 2. Leffailtaa uudessa pyjamassa / 3. Fiilistelyy / 4. Teinipeileilyy uudessa paidassa / 5. Brunaa pintaa ! / 6. Takasi Hämeenlinnaa :)

SIIRI

2 kommenttia:

  1. Tykkåän tosi paljon sun blogista ja luen aina jokasen postauksen! :-) oot tosi nätti!

    VastaaPoista