perjantai 2. tammikuuta 2015

Lomia


Joululoma lähestyy loppuaan ja mun ensimmäisen työharjottelun alkaminen lähestyy kovaa vauhtia.
Lomalla on tapahtunu aika paljon. Olin kotona aaton ja joulupäivän ja sitten tapanina lähettiin Esterin kanssa Jyväskylään! Sunnuntaina lähetään täältä Hämeenlinnaan. Loma on mennyt tosi kivasti, tosin ihan liian nopeesti! Mun unirytmi on ihan sekasin, haha saa nähä miten jaksan heräillä töihin!
Joululahjoista sain oikeestaan kaiken mitä toivoin ja vähän ylimäärästäkin. Ripset tuli, kånken, muutama kirja ja pyjama, just se oikee hajuvesi, selfietikku (heh entiiä mitä äiti sillä vihjaili), kasvojen puhdistusaineita ja tietenkin paljon suklaata!
Mites teidän loma?


Tosiaan, mun hiustenvärikin vähän muuttu, kun sävytin ne tälläsellä tummanruskeella. Tosi kiva olla brunette tälläsen puolentoistavuoden jälkeen, se tuntuu jotenkin omalta väriltä. Tossa ylemmässä kuvassa ensikokeilussa on tosiaan se mun uus selfietikku. Tosi hupaisa laite haha XD


Uusivuosi meni Esterin, Janin ja Roopen kanssa ja sekin meni tosi kivasti.
Mites teijän uusivuosi? 

SIIRI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti